Kupiškio L. Stuokos-Gucevičiaus aikštė

Priėmimas į darbą            

Atviri duomenys                
Teisinė pagalba                

Rinkliava už atliekas             

Viešieji pirkimai              

Užimtumo informacija                  
Kupiškio rajonas                 
Seniūnijos                             

Nuorodos                     

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji

Kupiškio rajono savivaldybės asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašų tvarkymo ir tikslinimo tvarkos aprašas

Prašymo dėl teisės į paramą būstui įsigyti patvirtinimo (BP-1) forma (1 priedas)

Prašymo įrašyti į asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašą (BP-2) forma (2 priedas)

Pajamų, kurios, vadovaujantis piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 17 straipsnio 1 dalimi, neįskaitomos į asmenų ir šeimų gaunamas pajamas, sąrašas (3 priedas)

Informacinis lapelis būstui įsigyti (4 priedas) 

Informacinis lapelis būstui išsinuomoti (5 priedas)

 



 

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
 
ĮSAKYMAS
DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2015 M. BIRŽELIO 11 D. ĮSAKYMO Nr. ADV-374 „DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ASMENŲ IR ŠEIMŲ, TURINČIŲ TEISĘ Į PARAMĄ BŪSTUI IŠSINUOMOTI, SĄRAŠŲ TVARKYMO IR TIKSLINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

 2017 m. kovo 1 d. Nr. ADV-139

Kupiškis

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio  1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymo 16 straipsnio 10 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. A1-702 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. A1-195 „Dėl Prašymų suteikti paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti nagrinėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“,

p a k e i č i u Kupiškio rajono savivaldybės asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašų tvarkymo ir tikslinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. ADV-374 „Dėl Kupiškio rajono savivaldybės asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašų tvarkymo ir tikslinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. P a k e i č i u 6 punktą ir jį išdėstau taip:

„6. Asmenys ir šeimos, kurie pageidauja būti įrašyti į Sąrašą, Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia rašytinį prašymą (toliau – prašymas) (2 priedas BP-2 forma) ir užpildytą Tvarkos aprašo 3 priedą. Asmeniui, pateikusiam prašymą, įteikiamas informacinis lapelis (5 priedas):“;

2. P a k e i č i u 1 ir 2 priedus ir juos išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3. P a p i l d a u 6.1 papunkčiu ir jį išdėstau taip:

„6.1. Asmenys ir šeimos, kurie kreipiasi dėl paramos būstui įsigyti, Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia rašytinį prašymą (1 priedas BP-1 forma) ir užpildytą 3 priedą. Asmeniui, pateikusiam prašymą, įteikiamas informacinis lapelis (4 priedas).“;

4. P a p i l d a u 3.1 papunkčiu ir jį išdėstau taip:

„3.1. Teisę į paramą būstui įsigyti turi asmenys ir šeimos, kurie atitinka Įstatymo 8 straipsnyje nurodytus reikalavimus.“.

5. P a k e i č i u 3 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Administracijos direktorius                                   Marius Mališauskas                                 

 

 


 

 

 

 KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ASMENŲ IR ŠEIMŲ, TURINČIŲ TEISĘ Į PARAMĄ BŪSTUI IŠSINUOMOTI, SĄRAŠŲ TVARKYMO IR TIKSLINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

 2015 m. birželio 11 d. Nr. ADV-374

Kupiškis

 

 

        Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatymo 4 straipsnio 6 dalies 3 punktu, 16 straipsnio 10 dalimi, Prašymų suteikti paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti nagrinėjimo tvarkos aprašu, patvirtintu Socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. A1-195 „Dėl Prašymų suteikti paramą būstui įsigyti ar išsinuomoti nagrinėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

        1. T v i r t i n u Kupiškio rajono savivaldybės asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašų tvarkymo ir tikslinimo tvarkos aprašą (pridedama).

         2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Kupiškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2009 m. birželio 8 d. įsakymą Nr. ADV-554 „Dėl Asmenų (šeimų), turinčių teisę išsinuomoti socialinį būstą, registravimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais.

 

 

 

Administracijos direktorius                                 Marius Mališauskas    


 

 

PATVIRTINTA

Kupiškio rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus 2015 m. birželio 11 d. įsakymu  Nr. ADV-374

 

KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ASMENŲ IR ŠEIMŲ, TURINČIŲ TEISĘ Į PARAMĄ BŪSTUI IŠSINUOMOTI, SĄRAŠŲ TVARKYMO IR TIKSLINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kupiškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašų tvarkymo ir tikslinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja asmenų ir šeimų įrašymą į Kupiškio rajono asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašus (toliau – Sąrašai) bei išbraukimą iš Sąrašų.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti įstatyme (toliau – Įstatymas) ir kituose teisės aktuose pateiktas sąvokas.

 

II. ASMENŲ IR ŠEIMŲ ĮRAŠYMAS Į SĄRAŠUS

 

3. Teisę į Kupiškio rajono socialinio būsto (toliau – socialinio būsto) nuomą turi asmenys ir šeimos, kurių duomenys apie jų gyvenamąją vietą Savivaldybės teritorijoje yra įrašyti į Lietuvos Respublikos gyventojų registrą; Gyventojų turto deklaravimo įstatyme nustatyta tvarka už kalendorinius metus deklaruotas turtas (įskaitant gautas pajamas) iki prašymo suteikti paramą būstui išsinuomoti pateikimo dienos neviršija Įstatymo 11 straipsnio 2 dalyje nustatytų pajamų ir turto dydžių; jeigu neturi Lietuvos Respublikos teritorijoje nuosavybės (bendrosios nuosavybės) teise būsto arba nuosavybės (bendrosios nuosavybės) teise turimas būstas, Nekilnojamojo turto kadastro duomenimis, yra fiziškai nusidėvėjęs daugiau kaip 60 procentų, arba nuosavybės (bendrosios nuosavybės) teise turimo būsto naudingasis plotas, tenkantis vienam asmeniui ar šeimos nariui, yra mažesnis kaip 10 kvadratinių metrų arba yra mažesnis kaip 14 kvadratinių metrų, jeigu šeimoje yra neįgalusis arba asmuo, sergantis lėtinės ligos, įrašytos į Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos patvirtintą sąrašą, sunkia forma.

4. Teisę į socialinio būsto sąlygų pagerinimą turi asmenys ir šeimos, gyvenantys Savivaldybės išnuomotame socialiniame būste, jeigu jiems išnuomoto socialinio būsto naudingasis plotas, tenkantis vienam šeimos nariui, yra mažesnis kaip 10 kvadratinių metrų arba Tvarkos aprašo 3 punkte nustatytais atvejais yra mažesnis kaip 14 kvadratinių metrų ir jeigu jie turi teisę į socialinio būsto sąlygų pagerinimą pagal Įstatymo 15 straipsnyje nustatytus socialinio būsto naudingojo ploto normatyvus.

5. Asmenys ir šeimos, kurie už jiems suteiktą valstybės iš dalies kompensuojamą būsto kreditą įsigytą būstą prarado dėl skolinių įsipareigojimų ar perleido kitiems asmenims arba su kuriais socialinio būsto nuomos sutartis nutraukta jiems pažeidus socialinio būsto nuomos sutarties sąlygas, teisę į paramą būstui išsinuomoti Tvarkos aprašo 3 punkte nustatytomis sąlygomis įgyja po 5 metų nuo būsto praradimo, perleidimo kitiems asmenims ar socialinio būsto nuomos sutarties nutraukimo dienos.

6. Asmenys ir šeimos, kurie pageidauja būti įrašyti į Sąrašą, Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia rašytinį prašymą (toliau – prašymas) (1 priedas). Asmeniui, pateikusiam prašymą, įteikiamas informacinis lapelis (2 priedas). 

7. Prašymą Savivaldybės administracijos direktoriui asmenys ir šeimos pateikia Savivaldybės administracijos Kanceliarijos skyriui (18 kab., Vytauto g. 2, Kupiškis). Kartu su prašymu pateikiami dokumentai, įrodantys teisę į paramą būstui išsinuomoti (toliau – papildomi dokumentai):

7.1. asmens (šeimos) turto (įskaitant gautas pajamas) deklaracija už kalendorinius metus;

7.2. VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašas apie nuosavybės teise turimą nekilnojamąjį turtą su įvertinta vidutine rinkos kaina;

7.3. pažyma apie deklaruotą gyvenamąją vietą;

7.4. neįgalumo ar darbingumo lygio pažymos kopija;

7.5. pažyma iš gydymo įstaigos, patvirtinanti, kad asmuo ar šeimos narys serga lėtinės ligos, įrašytos į Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos patvirtintą sąrašą, sunkia forma;

7.6. likusio be tėvų globos asmens statusą patvirtinančių dokumentų kopijos:

7.6.1. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl laikinosios globos nustatymo; 

7.6.2. teismo sprendimas dėl nuolatinės globos nustatymo;  

7.6.3. mirties liudijimas;    

7.7. kiti dokumentai.

8. Jeigu vienas iš pilnamečių šeimos narių deklaravęs gyvenamąją vietą ne Kupiškio rajone, tai jis turi pateikti tos savivaldybės, kurios teritorijoje yra deklaruota jo gyvenamoji vieta, pažymą, kad nėra įrašytas į tos savivaldybės šeimų ir asmenų, turinčių teisę į būsto nuomą, sąrašą.

9. Kanceliarijos skyrius iš asmens gautą prašymą įrašyti į Sąrašą užregistruoja gaunamų dokumentų registre pagal pateikto prašymo datą ir laiką.

10. Prašymai gali būti pateikti asmeniškai, paštu, elektroniniu būdu arba per įstatymų nustatyta tvarka įgaliotą atstovą. Asmenys, pateikdami prašymus elektroniniu būdu, prašymų formas gali pildyti Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (toliau – SPIS). 

11. Gauti prašymai kartu su papildomais dokumentais nukreipiami Ekonomikos ir turto valdymo skyriui ir registruojami Asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, prašymų registravimo žurnale (3 priedas). Sąrašai sudaromi pagal Kanceliarijos skyriaus užregistruotą prašymo datą ir laiką.

12. Jei papildomi dokumentai arba dalis jų nepateikiami kartu su prašymu ir yra asmens (kai kreipiasi šeima – visų pilnamečių šeimos narių) rašytinis sutikimas, trūkstamus papildomus dokumentus ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos iš valstybės registrų ir kitų informacinių sistemų surenka Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius.

13. Jei reikiami papildomi dokumentai nepateikiami kartu su prašymu ir asmuo nesutinka, kad juos surinktų Savivaldybės administracija, taip pat jei yra kitų prašymo ar papildomų dokumentų trūkumų, Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius per 5 darbo dienas raštu informuoja asmenį apie nustatytus prašymo ar papildomų dokumentų trūkumus. Trūkumus pašalinti asmuo gali per 20 darbo dienų nuo informavimo dienos.

14. Jei asmuo per Tvarkos aprašo 14 punkte nustatytą terminą pašalina nurodytus prašymo ar papildomų dokumentų trūkumus, prašymo nagrinėjimo terminai pradedami skaičiuoti nuo trūkumų pašalinimo dienos. Trūkumų nepašalinus laiku, prašymas grąžinamas jį pateikusiam asmeniui.

15. Asmenys kartu su prašymu Savivaldybės administracijos direktoriui pateikia asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (jeigu prašymą teikia įstatymų nustatyta tvarka įgaliotas atstovas, jis pateikia atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą). Prašymus teikiant paštu kartu teikiama notaro ar kita teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinta asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija. Asmenys, pateikdami prašymus ir papildomus dokumentus elektroniniu būdu, savo tapatybę patvirtina elektroniniu parašu arba kitais būdais, nustatytais Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

16. Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius prašymus, pateiktus ne elektroniniu būdu, registruoja SPIS.

17. Sąrašus tvarko ir tikslina Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius. Sąrašai tikslinami ir tvirtinami Savivaldybės Administracijos direktoriaus įsakymu 2 kartus per metus (iki einamųjų metų gegužės 15 d. ir iki lapkričio 15 d.).

18. Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo ir papildomų dokumentų gavimo iš asmens, o kai papildomus dokumentus surenka Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius – nuo termino papildomiems dokumentams surinkti pabaigos įrašo asmenį į Sąrašą bei raštu informuoja apie tai asmenį, nurodydamas jo eilės numerį Sąraše, arba raštu pateikia motyvuotą atsisakymą įrašyti į Sąrašą.

 

III. ŠEIMŲ IR ASMENŲ IŠBRAUKIMAS IŠ SĄRAŠŲ


19. Šeimos ir asmenys iš Sąrašų išbraukiami, kai:

19.1. įsigyja būstą nuosavybės teise, išskyrus atvejus, kai įsigyto būsto naudingasis plotas, tenkantis vienam asmeniui ar šeimos nariui, yra mažesnis kaip 10 kvadratinių metrų arba yra mažesnis kaip 14 kvadratinių metrų, jeigu šeimoje yra neįgalusis arba asmuo, sergantis lėtinės ligos, įrašytos į Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos patvirtintą sąrašą, sunkia forma;

19.2. jų Gyventojų turto deklaravimo įstatyme nustatyta tvarka už kalendorinius metus deklaruotas turtas (įskaitant gautas pajamas) daugiau kaip 20 procentų viršija šio įstatymo 11 straipsnio 2 dalyje nustatytus metinius pajamų ir turto dydžius;

19.3.  miršta į Sąrašą įrašytas asmuo;

19.4. asmuo ar šeima (visi šeimos nariai) išvyksta gyventi į kitos savivaldybės teritoriją ar kitą valstybę, kuri tampa jo (jų) gyvenamąja vieta, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme;

19.5. asmeniui ar šeimai jau išnuomotas socialinis būstas. Šiuo atveju asmuo ar šeima perrašomi į Asmenų ir šeimų, nuomojančių socialinį būstą, sąrašą;

19.6. įstatymo 9 straipsnio 4 dalyje nurodytu atveju neišreiškia sutikimo ar nesutikimo nuomotis pasiūlytą socialinį būstą;

19.7. jiems yra suteiktas valstybės iš dalies kompensuojamas būsto kreditas;

19.8. pateikia rašytinį prašymą Savivaldybės administracijai išbraukti jį (juos) iš Sąrašo;

19.9. asmuo ar šeima pasibaigus kalendoriniams metams (iki kitų metų gegužės 1 dienos) nepateikė Gyventojų turto deklaravimo įstatyme nustatyta tvarka turto (įskaitant gautas pajamas) deklaracijos.

20. Apie sprendimą išbraukti asmenis ir šeimas iš Įstatymo 16 straipsnio 2 dalyje nurodytų sąrašų, išskyrus šio Tvarkos aprašo 20.3 punkte numatytą atvejį, Savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyrius per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos raštu informuoja asmenis ir šeimas pagal paskutinę žinomą asmens ar šeimos gyvenamąją vietą.

21. Asmuo (šeima) iš Sąrašų išbraukiamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22. Šalių ginčai dėl asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašų tvarkymo ir tikslinimo sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 


Informaciją atnaujino: Informacinės sistemos administratorius, www@kupiskis.lt
Informacija atnaujinta: 2017-03-02 16:45
 

      

ligonių kasa

jaunimo informavimo ir konsultavimo portalą „Žinau viską“